Zbog sve veće zainteresovanosti za naše usluge dobijamo na stotine upita na koje nekada jedva stignemo da odgovorimo.

Ali to nije jedini problem.

Dešava se da zbog nepoznavanja našeg principa poslovanja imamo mnogo komplikacija sa našim klijentima.

Kako poslujemo, kako razgovaramo odnosno pregovaramo i tako dalje.

Kako biste se u potpunosti upoznali sa našom kompanijom, donosimo vam ”posao u 3 koraka”.

Šta to znači? Hajde da saznamo!

Prvi korak: Konsultacije i izlazak na teren (ovaj korak je besplatan)

Nakon što nas kontaktirate i dogovorite sastanak u našoj firmi, slijede konsultacije i detaljisanje po pitanju vašeg projekta.

U naših 10 savjeta za renoviranje objekta smo već objasnili bitnost konsultacija i razgovaranja sa krajnjim korisnicima određenog objekta ili prostora.

Nakon informativnog razgovora dolazi nam izlazak na teren.

Konsultacije na terenu i saslušavanje želja klijenta je također od krucijalnih stvari kako bi se izbjegli nesporazumi.

Kada smo sve ustanovili, slijedi određivanje okvirne cijene.

Okvirna cijena NE PRELAZI 20% od procijenjene, i na to dodamo još PDV.

Zašto dajemo 20% tolerancije? Nerijetko se u samom procesu mogu desiti neočekivani troškovi.

Još jednom ćemo ukratko nabrojati faze prvog koraka:

  • Informativni razgovor (konsultacije)
  • Izlazak na teren
  • Konsultacije na terenu
  • Procjena okvirne cijene (ne prelazi 20% + PDV)

Drugi korak: Izrada projekta i troškovnika (ovaj korak se plaća)

Nakon prvog koraka dolazi nam mjerenje.

Potom vršimo izradu projekta, idejnog rješenja (podrazumijeva sastanak u kancelariji).

Kako bi sve prošlo u najboljem redu i kako bi previdjeli mnoge stvari, potrebno je uraditi 3D prikaz projekta, te također dizajn enterijera.

Nakon toga se ponovo sastajemo i prezentujemo vam projekat.

A zatim slijedi konačna ponuda sa precizno utvrđenim cijenama.

Da sumiramo, dakle, faze drugog koraka:

  • Mjerenje
  • Izrada projekta (idejnog rješenja)
  • Dizajn enterijera i 3D prikaz projekta
  • Ponovni sastanak zbog prezentacije
  • Ponuda sa preciznom cijenom

Treći korak: Realizacija (izvođenje radova)

Nakon dva veoma zahtjevna koraka, konačno možemo krenuti sa realizacijom radova (izvođenjem).

Izvođenje radova počinje nakon što se utvrdi detaljan ugovor između agencije i klijenta.

Bitno je napomenuti da kada je u pitanju ugovor i detalji pri sklapanju ugovora, ono što svima savjetujemo, bez obzira uzimali kod nas usluge ili ne, a to je da dobro pazite sa kim i kako sklapate ugovor.

O bitnosti ovog pitanja govorili smo u našem članku: Kako vas loš ugovor s izvođačem može koštati?

Zakažite sastanak

Nadamo se da smo vam olakšali, te se radujemo budućoj saradnji!

Ukoliko želite zakazati sastanak u našoj agenciji, kliknite na dugme ispod i pozovite nas.